Wednesday, April 14, 2010

~Pengumuman khas buat mereka~

Salam.....

Pertengahan bln April yg tenang........
angin sepoi2 bahasa.......
semua nya jadi girang.......

Dalam pada itu.......aku sering terdengar-dengar..........
ayat itu berulang-ulang...........
ayatnya sama,, pengucapnya berlainan........

ayat itu adalah....... "Aku NaK KaHwIn!!!!"

aduhhh....kalau seorang dua yg kata x pe...
ni dah lebih sepuluh.....

aku rase....baik bagi dapat degree dulu.....lepas tu...suka hati la....

tapi kalau kamu semua still nak teruskan usaha...saya menyokong anda...

& ini pengumuman bg mereka2......

"Aku ingin Sponsor bagi sape2 yg ingin meneruskan niat tersebut bunga telur.... 50jd seorg"


12 comments:

azam farhan said...

Biarla diorg nak kahwin...
yela org nak kahwin ni jgn dihalang. takut maksiat yg mendatang~ hahaha~
weyh sape nk kahwin time kita belajar aku bleh sponsor 50jd gak! hahaha~

furqon said...

tyme blaja saje la~~~`haha

Berd said...

muka hensem sangat ke mamat yang nak kahwin tu?
kalau setakat kuku kaki aku yang nak tercabut ni baik simpan kemas-kemas hajat tu.

ceh

tak boleh nampak ____ besar sikit. terus nak kawin.

Op uLyA said...

erk..?

haha said...

sembang lebat bicara hebat brader.
50jd sorg.


sewa umah pn org lain tolong bayar.
isk3

furqon said...

2 berd -- aku rase mamat tuh hnsem sikit laa dr kuku kau tuh...

2 ulya.-- >>??

2 haha (luqman) -- kau apa pasal?
hutang 200 JD bila nk bayar>ha ha>>??

AxL VoGa said...

kahwin je keje...kalau betul2 utk tujuan betul xpe r, kalau menggatal baik xyah...

Amirah Cantik said...

LOL... bila kau kahwin,aku nak jadi pengapit kau?? hahahha

furqon said...

2 axl voga ---- tu la kan ch..lain la cm kite ..hihihih

2 amirah ---- ooouw...kau dlu la aku rase....hahaa

awe said...

ahaha..kau kau?

Anonymous said...

2 awe--aku x.... XD

syara said...

kawen ?haha,.