Thursday, May 24, 2012

-Reblogging-

-genap setahun atau hampir genap aku tak menulis blog.hahaa...
-mari cuba dengan penulisan blog gaya point.mudah di baca
-trend blog sekarang makin merundum.jadi ada eloknya blogging sekarang.
-bila orang dah tak baca blog sangat.jadi boleh la buat macam diari.
-sudah habis exam semester musim bunga.jadi eloklah tulis time2 begini
-rasanya aku nak update pasal pengalaman atau cerita-cerita random aku.
-tapi macam biasa.mesti jarang update juga.
-dan terima kasih untuk siti hawa sebab buatkan blog ni untuk aku 4 tahun yang lalu

3 comments:

Amirah Cantik said...

ye ni blog furqon.. seorang. HAHAHAHAHAHAHA

mcm diary? seriously? ko tak perasan ke asal ko post je mesti ade org komen. untunglaaa ramai peminat.. hahahahahaha

furqon said...

amirahh majid..hahaaa.diari la..org xnak bace pun xpe..sbb aku nak cerita kt kawan2 rapat cam kau je :D

awe said...

sama sama furqon. haha